15:e februari

Hej min kära blogg!En ny härlig dag i vänners lag har det varit.....Många glada skratt har det blivit....
Varit i skolan och det går fantastiskt bra,trodde aldrig själv att det skulle vara så bra?
Har gjort färdigt alla arbeten för den här veckan så nu är jag ledig resten av veckan och kan bara njuta av mina underbara vänner och familj.....
Saknar mitt hjärta så mycket,men,men det är väl så....
Har inte känt så här på länge men känslan är underbar....
Nästa vecka börjar en ny kurs och det blir spännande att pröva på nytt....
Jag är så glad att jag tog det här steget,det här är livet,kul att komma ut i arbetslivet igen,hade aldrig kunnat tro att det skulle vara så kul.men nu känns allt rätt...
Nån gång i livet ska man ha tur.....
Om inte nån hade valt åt mig hade jag antagligen stått o stampat på samma ställe som förut men då visste jag ju inte att livet kan vara så här underbart....
Jag ångrar ingenting även om det tog tid att glömma och gå vidare så har jag märkt själv att det här livet är värt så mycket mer...
Jag har varit blind och trott att det var bra fast det inte var det.....
Så sa alla till mig i alla fall att man kan lura hjärnan när man är i det....
har haft besök av Ida nyss så vi har fått skratta lite,idag med!!!!!!
I helgen blir det kul med vänner......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0