Söndag igen då då....

Hej min älskade blogg! Sitter här i min sköna och nya divan-soffa och kollar när mina barnbarn kollar på disney channel bredvid mig,har varit till stan idag och köpt nya blommor och krukor till mitt fina kök med älskade dotter Therese och mina barnbarn,dom har varit här hela dagen då min dotter har jobbat...
Har haft jätte mys med dom idag,med hela familjen och sen köpte skor åt Jessica idag,dom ska ha dom små goa barnbarnen.....
Sen kom dotter Isabelle med hela familjen hit så alla 3 barnbarnen har hoppat studsmatta idag här och svärsonen med,det såg kanon kul ut .men jag vågar inte!
I morgon är det jobb igen,sista veckan innan jag börjar min aälskade skola igen!
Det ska bli så kul att träffa alla mina klass-kamratet igen,och börja läsa ett nytt ämne igen,det blir så spännande.....
Igår blev det några cider med några vänner på min veranda,härligt,härligt.....
Saknar en viss person,men annars är allt bara bra och allt går fortare än jag har räknat med......
Älskar er...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0