Onsdag

Hej min underbara blogg! Här är jag nu igen hihi.......Vaknade i morse bredvid en skön och mjuk kropp som man haft nära sig hela natten och myst med så mycket det bara går,solen skiner i hjärtat men utanför mitt sovrumsfönster var det mulet,men vad gör det när man mår så himla gött??
Klev upp och åt frukost och mös tillsammans....
Jag sitter och ler för mig själv och tänker på mitt underbara liv som jag har idag.....
Fast jag saknar en viss person i mitt liv,som betytt och fortfarande betyder jätte mycket för mig,kärleken består om jag säger så.....
Önskar att man kunde börja om men det skulle aldrig gå?
För mycket som blivit förstört och sårat så det är svårt att bygga upp en sten som redan fallit så hårt.....
Allt har ju en mening och om det här är meningen med livet så vill jag gärna fortsätta leva så här i alla fall hihi....
Inte trodde jag att det skulle bli så här bra för några månader sen?
Igår var Poppa och svärmor och svärfar hit och dotter med familj förstås, och idag ska vi jobba samma skift tillsammans,det är mys det att umgås både hemma och på jobbet.......
Är så glad för hennes skull att hon har fått ett jobb,nu längtar jag tills bebisen kommer så man får mysa lite med den....
Igår tittade vi på lite hundar,saknar verkligen min Julia så mycket så funderingarna är många och stora om vi nu ska slå till......
Det går om man jobbar olika skift och snart börkar jag ju skolan igen så då blir jag hemma lite mer,tänk en lite mysig schäfer-valp igen?
Det är mys det och det tål att tänkas på.......
Vi har pratat mycket om det och vi löser nog det på bästa sätt....
Nu bor man ju fritt och bra så det kommer nog gå!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0