Lördag

Hej min kära blogg igen! Idag var  bästaste svärsonen här med mommos lilla älskling på förmiddagensen och sen umgicks dotter o barnbarn och åkte till stan och handlade lite ,sen nyss ätit hemlagad pizza som matmäster hade gjort,hihi......
Nu sitter jag och väntar på mina glada vänner så vi ska ta några cidet och skratta lite åt roliga saker......
Igår kollade jag på en V 50 så jag antar att det blir en sån nu,dom är så fina.......
En 10-a vill jag ha hihi...
Och det ska jag köpa också.....
Dax att byta upp sig lite o bra att ha en vinterbil och en sommarbil för min 945-a gör jag mig inte av med som är nyskattad och nybesiktad utan anmärknng....
Besiktingsgubbarna tyckte att den var så fin,så fin...
Inte nån skrothög som inte går igenom besiktningen heller?
Vissa människor ska absolut inte gå ut med att dom tagit hand om nåt som dom inte har,men,men det är nog skulden som trycker kanske hos en själv.....
jag vet vad jag har och inte vad jag får,den dagen om det skulle hända att det skulle lösa sig så vet jag en människa jag absolut aldrig nånsin vill ha nåt mer med att göra,tur att mina kompisar vet sanningen eftersom dom växt upp med just ditt barn......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0