Helg snart!!!!!!!!!

Hej min kära blogg!Nu är det ett tag sen jag skrev men nu känner jag mig beredd igen att komma igen med nya tag här framöver ett tag:)
Livet går framåt (sakta men säkert)
Eller hur man nu ska förklara det.......
Kriser kommer och kriser går men man lär sig leva med det och dom och man lär sig gå vidare hur hårt det än är konstigt nog:)
Men livet ska vara fullt av överraskningar annars har man ju inget att se fram emot efter det?????
Ibland mår man jätte bra och ibland mår man skit,så är det väl för alla antar jag,upp och nergångar som man ska ta sig förbi,men man ska nog vara glad att man tagit sig förbi det svåraste i alla fall och slipper det man inte vill ha,för då mår man så mycket bättre till slut i alla fall.......
Det finns vesäntliga saker och det finns även ovesäntliga saker här i livet som man vill slippa.....
Det har hänt mycket sen jag skrev i min underbara blogg sen sist,och vi har varit på E-type i helgen som var och vi hade jätte trevligt ett helt gäng med förfest hemma hos oss innan vi åkte ner.....
Jätte kul hade vi i alla fall och runda under fötterna blev vi också......
Annars är livet som vanligt här på livstid och det rullar på (sakta men säkert)




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0