Änglar finns dom?

Sorg & Kärlek... Änglar visst finns dom..
Kommma ur MÖRKRET & hitta livet igen..
✿•*¨`*•✿.•*¨`*•. ☆ .•*¨`*•. .•*¨`*•✿
Varge gång du tänker att nu orkar jag inget mer,
när det är som mörkast.
Vänta & se, så kommer det från ingenstans ett
... litet ljus.
Och detta lilla ljus kommer med sin styrka till dig,
& ger dig den kraft du behöver för att ta ett steg
till.
För sorg & brustna hjärtan det har vi, & ljuset vill
vi åter se igenom vårat mörker.
Så när det är som mörkast, det är då änglarna
kommer med sitt ljus.
Dom visar oss vägen tillbaka, dom ger oss en
glimt av livet, kärleken, värmen , så som det ska
vara, så som det var, det som vi har glömt.
Livet före mörkret, ja det som mörkret slukade i
vår smärta & sorg.
Så fånga ljuset när du kan, & håll det hårt, fånga
livet, & återvänd sakta
För änglarna är med oss hela vägen, & dom vet
att livet före mörkret inte är samma som efter.
Men med tiden så blir livet enklare, för vardagen
kommer in & smärtan & sorgen blir inte lika
påträngande.
Änglarna stannar kvar hos oss så länge vi behöver
dom.
Så försök att fånga ljuset, livet & glädjen igen så
fort du kan.
Försök besegra smärtan & mörkret & öppna dörren
till livet, oavsett alla OM, MEN eller VARFÖR.
Allt tar sin tid, precis som sorg & smärta måsta ha
sin tid.
Men till slut så går det om man vill.
Och under tiden så visar änglarna att dom finns runt
oss hela tiden, & att det finns något efter livet.
Att dom är kvar hos oss fast vi inte längre kan känna
eller ta på dom
Alla som känner igen sig som är där i mörkret eller som har varit där, eller ni som fångade livets mening igen, som hittade vägen ut, oavset så är KRAMEN er.
Ni är så starka var & en även om ni inte tror det.
Jag personligen tackar mina änglar för att ni visade mig vägen, även så ni forfarande gör, fSå med dom här orden hoppas jag att jag når fram till någon. Tappa inte tron, för det finns ett liv efter mörkret.
För många så är kanske inte tiden mogen alls till att läsa mina ord, kanske ni tycker "RAPPAKALJA".. Jag respekterar det.
Kanske det är som mörkast nu, kanske ni ser ingen tro eller förståelse i vad jag skriver.
Men ännu mer därför jag vill skriva ner det, för jag har varit där, i mörkret så jag vet. Kanske när tiden är mogen man kommer ihåg orden.
Orden är fria, tron likaså.. Jag väljer inte åt er,jag säger inte vad ni ska tro, jag vill bara dela med mig av vad jag vet
Ni är så starka var & en även om ni inte tror det.
Jag personligen tackar mina änglar för att ni visade mig vägen, även så ni forfarande gör, för vägen är lång & den är inte rak :( men det går..
Smärtan finns där som en stort svart hål, men avståndet till hålet blir längre & längre,
Så med dom här orden hoppas jag att jag når fram till någon. Tappa inte tron, för det finns ett liv efter mörkret.
För många så är kanske inte tiden mogen alls till att läsa mina ord, kanske ni tycker "RAPPAKALJA".. Jag respekterar det.
Jag lider med er alla som är i sorgen, smärtan & hopplösheten.. livet finns där ute, det gäller bara att ta tillbaka det & göra en ny form som passar det nya. Kramelikram ♥
✿•*¨`*•✿.•*¨`*•. ☆ .•*¨`*•. .•*¨`*•✿
Skriven av:
Sorg & Kärlek.. Änglar visst finns dom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0