Söndag igen..

Hej min underbara blogg!Vaknade med mitt hjärta bredvid mig som jag gör alla andra helger o bara *riktigt* njöt av hans värme och närhet,närheten som just gör mig så *het o kåt*att just jag får använda denna fantastiskt underbara kropp som är mer än nåt annat:)
Som helt enkelt bara är min *helt min*
Bara tanken att jag får göra vad jag vill med den,när jag vill och hur jag vill får mig i extas.
Klev upp o åt mina goda jordgubbar o macka o drack mitt kaffe,som var så gott.....
Finfin frukost med andra ord.....

Gjorde mig i ordning och åkte upp till skogen till Bästaste Linn o hennes familj och lämnade gräsklipparen som dom har köpt och fikade o skrattade o mådde bara bra,man blir så lugn o trygg där uppe, i skogen o tystheten och fåglarna som omsluter en och i goda vänners lag förstås,o många trevliga skratt.....Tänker på dig hela tiden.
Han är inte värd dina tårar så att du vet vännen:)

Kom hem o lagade mat,idag blev det hemlagad köttgryta,ah fan vad gott det är,riktig ordentlig mat som man blir mätt av o inga konstiga E-produker som all snabbmat innehåller.....
Det ska vara *riktig* mat med mycket vitaminer som innehåll o så man mår bra i kroppen......
Så man orkar må bra,det är viktigt...........

Nu börjar en ny vecka i morgon med nya utmaningar som finns på schemat,som får livet att vandra helt nya vägar...
En vandrare jag är o jag har äntligen hittat mitt hem och min borg:)
Jag känner tillit inför en ny situation....
Nya erfarenheter berikar mig och får mig att växa på alla nivåer....
Största hindret mot att  vara naturlig är viljan att vara det....
Omständigheterna i mitt liv kommer ändå inom snar framtid att förändras....
Jag har slutat bry mig i vad folk tycker,jag gör det som känns rätt för mig....
Döden betyder inte döden för alla,utan bara för vissa....
Döden betyder för de som tror på det en ny start på nånting nytt och fantastiskt.
Men den kan betyda lika gärna tvärsom för andra....
En får döden som ny start o en får döden som ett avslut....

Livet är förfärligt men det är ändå inte mer förfärligt än vad man själv gör det till,det är bara du *endast* du som bestämmer hur du vill leva o bo o vara?
Om du inte lever upp till det du vill ha själv,nej men fine,skit i det då....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0