Snart tidig helg igen.

Hej min kära blogg!Vaknade o det var mulet ute idag igen,när ska solen ta o komma fram o infinna sig på våran stora jord?
Sikken tur att hjärtat kan skina som en sol då det är mulet så man kan le i alla fall och vara glad för det man har:)
Och det man fick som var värt all kraft att leva för.....
Vi kan ju alltid hoppas att vi får njuta av den i några år till i alla fall vi som ska vara kvar och med på nya årtiondet på 2012?
Då allt ska förändras till det bättre i våran värld o endel ska dö o endel ska få leva kvar.....
Nu har jag drömt i 2 nätter i rad att jag tappade mina tänder igen,så nu är det dax för *någon* att lämna denna fina jord o åka upp tilll våra underbara änglar......
Och ena gången smulades o krossades tanden sönder på nåt sätt så det måste vara nån bilolycka eller nåt?
Denna gången fick jag ett namn 2 gånger,lite otäckt men bra att vara förberedd.........
Ibland är det skönt att veta i förväg för då slipper man få en chock......

Idag är det redan tisdag och veckan är snart slut,mycket ledighet och bussen ska hem o köras mycket o fixas i helgen...
Var ner förra helgen o vi hade fått en sprillans ny kyl,sprillans ny frys och en sprillans ny spis *med häll* fast det ville inte jag ha,hade hoppats på att bara få en helt vanlig spis,tycker inte om spis med häll!
Men man får ta det man får o det var ju nytt o fräscht i alla fall,inte nå gammalt o som nån annan har haft sin mat o sånt i,så det var skönta att allt var nytt och fräscht.
Och allting nytapetserat som vi ville ha med fondväggar o allt....
NICE:)))))))))))))
Upp en vända till Manzanares ska jag också på eftermiddagen o få hjälp med min rygg och mina axlar.

Idag är en sån där dag då jag känner att *snart,snart* så smäller det,hihihihihi.........
Snart är slutet nära o nytt traskar in bara sådär.....
Hinder är till för att ta sig förbi.I morgon är en helt annan dag.
"Allt mitt hårda arbete kommer äntligen att löna sig"
Ett kapitel avslutas.Nya dörrar öppnas. 
"Det är inte vad vi säger som består, det är vad vi gör som räknas."

Livet består av allt nytt som till oss komma skall nu inom snar framtid,och nya vägar ska visa sig komma fram genom regnvattnet.....
Alla ska vi samma väg vandra.....
På något sätt och vis.....
Vem som helst kan fela, men ingen utom dåren framhärdar i sina fel.
Ungefär som en olycksdag......

Nu kommer allt det roliga som skulle infunnit sig i mitt liv för länge sedan verkligen bli verklighet,bara av att ta ett enda tåg,som gick på rätt spår direkt....
You have not lived until you"ve found something worth dying for.
And I have do it now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0