Onsdag igen.

Hej min underbaraste blogg som finns!I morse vaknade jag o solen tittade för en gångs skull fram?
Äntligen!
Kändes lite konstigt då det varit dåligt väder i några dagar nu?
Men nu tar vi nya tag o hoppas att det vänder och att vi kan bli bruna och fina inom snar framtid?
Gick upp ganska tidigt och väntade på att Linn skulle komma,vi åkte till stan o handlade lite o bara gick omkring o mös i solen med leenderna på våra läppar:)
Tänkte på hur bra vi egentligen har det?
Män,familj o vänner som älskar oss för dom vi är och som vi är otroligt lyckliga med:)
Vi åkte runt lite överallt o sen hem o fixade lite här hemma......
Idag ska jag äta pizza har jag bestämt mig för!
Gud så gott!
Nu är dopet också bestämt så det blir många,fina o glada tillställningar här i sommar framöver:)
Mysigt......
Då vet man att man har nåt att göra i alla fall.......
Det finns trots allt jätte fina och snälla människor som kommer ge oss nånting vi kommer minnas hela livet.......
Gudföräldrar är det ju inte *alla* som är*
Bröllopet med världens finaste brudpar som vi ska på o då tänker jag såhär:
Vilken himla tur att det är just detta som blev mitt första*barns* bröllop*****
Att jag inte behövde gå på nåt annat  tillgjort bröllop utan jag fick känna på hur ett *riktigt* bröllop är?
Bara det kan ju få en att andas ut ordentligt:)
När sanningen smyger inpå en o man fattar att man kanske inte är olika gener utan en o samma?
Hemligheter är till för att knäckas:)

En vända till blir det till Ikea den här månaden,för nu är det endast 2 veckor kvar:)
Endast:)
Sen är allt fixat och klart o tåget åker till bredare ställen och alla längtar så tills vi kommer:)
Jag tror dom är mer glada än vad vi är!!!!!!!
Skolan är fixad o allt kommer bli så bra,skola på orten o nära hem,det är väl livet det:)
En ny start på nånting man aldrig kunnat ana?
Att man fått det här helt gratis är helt fantastiskt,det är precis som en ny värld,ett nytt liv som uppenbarar sig bakom kullen av stenar som ligger på hög o man ska ta sig igenom:)

Kan det bli bätrre?
NEJ***********

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0