Ny vecka igen nu då.......

Hej kära bloggen!Vaknade med ett stort leende på mina läppar denna dagen då jag är gladare än normalt:)
Då är det en ny dag o en ny vecka o framförallt i slutet av denna underbara försommar-månaden som snart ska infinna sig i sitt slut:)
Ett avslut på våren så sommaren kan börja:) 
Snart börjar första riktiga sommar-månaden på riktigt o värmen ska värma oss så mycket och vi ska bli bruna och fina.......
Det är det som kallas sommar och livet:)
Helgen har varit helt underbar med barn och barnbarn o mycket skratt och stoj har det blivit......
Var till min kusin och hans fru igår,det var ett tag sen nu så det var kul att träffas en stund över en kaffe-kopp.....
Bara 4 dagar kvar nu,sen kastas allt det sista gammalt på soptippen *det sista åker i helgen*på björnhyttan o får bli kvar där.....
Där kan det ligga o ruttna.
Allt nytt följer med på den långa vägen fram till det nya målet.....
Allt känns fantastiskt,en nystart.......
Avslut på försommar-månaden.
Avslut på skolan.
Avslut på allt gammalt.
Avslut på gamla saker.
Livet ska börjas om ifrån början,med allt vad det innebär?
Allt som inte behövs eller är elakt läggs på hyllan o där kan det ligga resten av mitt liv i alla fall:)
Och resten av deras också om jag ska vara noga.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0