Ny dag Tisdag

Hej min fantastiska blogg!Idag när jag vaknade låg jag o drog mig lite,telefonen ringde så jag låg kvar o pratade i den i värmen från mitt täcke ett bra tag,sen klev jag upp med det största leendet på läpparna någonsin och inväntade min bästaste Linn som skulle komma på kaffe.......

Jag mår bara bätte och bättre för varje dag som går,varje dag som tar mig närmare mitt stora mål.....
Varje dag som jag vet att jag kommer längre och längre bort ifrån misären o lorten som luktar lång väg.....
Spendrups,hihihihihi............ 
Målet på något nytt fantastiskt i mitt liv och avslutet på något som inte finns och aldrig har funnits.......
Det man inte *ser*kan väl inte finnas?
Det som är en ny början och avslut på det som man absolut inte behöver......
Livet är förändringsbart om man bara vill och tar chansen när den kommer......
Ibland får man offra saker för att få nånting som är så mycket bättre....
Då gäller det att offra det som inte betyder något och läga kärleken på något betydelsefullt.....
Vilken människa vill inte det?

Vårat älskade gudbarn kommer att följa med oss till dem nya vyerna så vi kan gosa med han precis när vi vill,varje dag,han kommer bo bara ett litet stenkast bort...
HÄRLIGT...........

Idag är det en dag närmare,bara 3 fjuttiga dagar kvar nu,3 fjuttiga dagar som man ska stanna innan tåget går mot vackrare vyer och mer kärlek och ömhet......
Så mycket kärlek som jag känner för de mina nu har jag aldrig gjort....
Och ännu mer kommer jag kunna känna och kunna ge snart också.........
Kärleken spirar mer och mer för varje dag då jag inser att alla är inte riktigt som jag...
Som tur är.....
Som jag brukar säga:
Kärlek o hat ligger så nära varandra så hade inte fittan o arslet haft en skiljevägg så hade det varit skit av alltihopa,hahahahhahahhaha.....
Skit skall komma ut där skit ska förvaras och kärlek är nåt man lägger på nån man älskar......
Kärlek ska läggas o ges till det man är älskad av,det är väl inte mer än rätt.
Man behöver inte älska alla,hur skulle världen då se ut?

Fan livet leker som bara den nu.....
På Lörda ska vi hämta vårat älskade barnbarn Elias o han ska få en heldag med oss och få leka med en kompis som är lika gammal som han.........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0