Mitten..

Hej min fina underbara blogg!Vaknade o det blåste lite idag men vad gör det när solen skiner som aldrig förr i mitt hjärta........
Klev upp i det lugnaste ron,jag bara älskar det,och satt på mitt goda kaffe.....
Idag ska jag till vårdcentralen en sväng:)

Denna vecka har sina speciella dagar kan jag lova som jag aldrig kommer glömma utan detta minne kommer följa med mig/oss resten av livet.....
I morgon är en *mycket* speciell dag för mig och för oss naturligtvis:)
Vi ska hämta våran nya soffa som vi har köpt,en U-soffa i divan.....Som kostade 17.995:- men det var en droppe i havet,pengar ska rulla som man säger......
Alltså en helt fantastisk nystart på livet....
På söndag kommer en speciell dag till,då ska vi få ta tåget o åka iväg med en massa grejer o få plocka in lite grann i vårat nya liv,det är ju också en dag man aldrig kommer glömma:)
Alltså ett avslut på nåt gammalt i våra liv.
Och en mors dag som kommer bli något nytt,en sån dag glömmer man väl aldrig?
Dom här två dagarna är speciella då det är början på något nytt och slutet på något mycket gammalt......
Tänk vad vissa har tur i alla fall o få bara ta chansen att åka iväg ett tag,att få lämna allt dåligt bakom sig o starta på nåt som man får mycket,mycket mer glädje av här i livet......
Man är ju bara ung o dum en gång i livet,och tar man inte chansen att göra slut på det då så får man ta det längre fram i livet?
Fast man skulle ha lyssnat bättre när man var i ungdomens dagar....
Blanda klokheten med dårskap emellanåt; galenskap på sin plats är skön.
Den drucknes tal är den nyktres tankar.
Skönheten i att älska någon går inte att jämföras med nåt annat.
kärlek o hat ligger alltför nära varandra.
Men man *måste* inte* älska alla.
Skiten kan stoppas i madrassen och kvävas.
Precis som om det blivit en fläck på lakanet.
När man har mens.
DÅ MÅSTE DET BYTAS UT.

Idag ska jag bara glädjas åt mitt liv.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0