Helg..

Hej älskade bloggen!Vaknade med mitt stora hjärta bredvid mig,men han snusade så gott så jag lät han sova så skönt o klev upp i tystnaden av lugnet o bara njöt av denna underbara morgon......
Morgon som alla andra med mycket lycka och kärlek.....

Åt frukost o drack kaffe o fixade till mig,en vända till soptippen blev det idag med en massa volvodelar o borrmaskiner o motorlyftar o o allt vad verktyg och garage innebär,bort med skiten som inte kommer behövas mer,varför ha sånt liggande som ändå inte behövs?Nu är det bara lla babykläder kvar som ska iväg,synd att kasta men tyvärr blir det så ibland när man har för mycket av det:)

Sen en vända till Borlänge o handla lite på Biltema o öob och Rusta.......
Lite mer nytt o fint till vårat fina o *rena* hem.........

Solen har lyst lite grann idag o det har varit skönt....
Älskar att skriva i min blogg,det får mig att känna mig ännu bättre ju mer som skrivs o när man ser att människor skriver av både välbehag o inte,det som jag blir gladast av är att det finns många som ödslar *sin  dyrbara* tid att skriva fast dom inte ens är intresserade,snacka om att inte ha nåt liv,hahahahhahaha..........

Nu är det snart en ny vecka o vi är redan i mitten på Maj,halva första sommarmånaden är snart här.....
Nu är det dock *bara* några få veckor och dagar kvar tills allt roligt sker.....
Det enda jag kommer sakna är mina  döttrar och mina underbara barnbarn,dom som bara behöver visa sig så är man överlycklig o får ett stort leende på läpparna....
Mormors lilla guldingar:)
Minnena som stannar kvar hela livet, som när mitt första barnbarn föddes och som min dotter var så snäll o lät mig vara med på förlossningen o tror ni att jag blev glad av det?
Ja det var en väldigt stor och underbar upplevelse o jag är jätte tacksam för det,hon är en av dom bästaste döttrarna som finns,jag hoppas att det kommer gå bra för henne i livet.....
Jag hoppas att hon tänker om i vissa situationer,hon är värd så mycket mer..........
Nu har hon en utbildning o slipper springa o städa överallt på skolor o sjukhus för att hon ej gått nå utbildning som dom får göra som inte får något annat eller inte gått i en *riktig skola så man får ta skitjobben?
Hon finns i mitt hjärta o kommer alltid finnas där vad som än händer:)
Min första tjej som jag var överlycklig när jag fick,som jag hade kämpat för att få just en liten tjej o till slut fick jag det:)
Vilken lycka det blen!

Idag har Tony varit hit o hälsat på,han stog utanför när vi kom hem,jätte kula tt träffa han.....
Nu ska jag laga mat o njuta av dagen med min underbara familj....
Älskar er o ni vet vilka jag menar,sänder ljus o kärlek till er:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0