Fredag..

Hej bloggen!Dagen jag vaknade o solen äntligen lyste o jag ska bara njuta av dagen i den underbara solen....
Klev upp o hann precis upp innan bästaste Linn messade o kom förbi o fikade till frukosten....
MYS.............
Idag fick vi katalogen så nu kan vi bestämma tapeter i alla rum,nice........Så nu ska katalogen gås igenom i helgen med stort välbehag.......
I morgon ska jag till mammas grav o sätta rosor då hon skulle ha fyllt 87 år (om hon hade levat)
Min älskade mamma ska naturligtvis ha på sin födelsedag......
ÄLSKAR DIG MAMMA MER ÄN NÅGOT ANNAT PÅ DENNA JORD.
Du finns i mina tankar dag som natt o kommer alltid att göra det.
I helgen är vi bjudna på 4 tillställningar med mycket folk o fest.......
VARFÖR MÅSTE ALLA HA ALLT SAMMA DAG?
Synd att man inte kan vara på flera ställen samtidigt o dela på sig?
Men jag har valt att ha mitt första älskade barnbarn då det ej finns mycket tid kvar för oss att träffas på,så i helgen ska jag njuta av hennes närvaro........
Min första lilla ängel som förändrade mitt liv till något glatt o fint.....
Fast sen när tåget har gått så kommer mina älsklingar *inte* att bli av med mig i alla fall.....
Mina gulligaste små änglar....
Längtar så mycket tills i morgon:)
Nu är det bara 7 dagar kvar o sen går första tåget till målet:)
Där får vi livstid.

Nu längtar jag bara och väntar på det nya härliga som komma skall.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0