En ny dag

Hejsan min älskade blogg!Vaknade i morse o det var mulet ute men i mitt stora hjärta pulserar all nyfikenhet i mitt liv som komma skall,o jag känner hjärtat slå dubbla slag o njuter av varje sekund o minut som finns i mitt liv just nu:)
Jag har inte mått så här bra som jag gör nu på ett tag,men typ för lite över ett år sen tog mitt liv en vändning,*en bra o stor sådan*,som fick mig att inse att livet betyder mer än bara pengar o saker,kärlek o att få umgås med dom man älskar o som visar att dom älskar en betyder så mycket mer:)
Människor har så olika värderingar i sina liv?
Vissa människor lever i negativitet istället för att ta kliver ur det o må så mycket bättre?
Finns väl ingen som inte vill må bra?
Eller?
Alla människor är människor, men det är inte alla som är mänskliga.
Vissa är av djuriska arter i sitt egocentriska liv.

Jag vill att mina nära o kära ska må bra,annars mår ju inte jag bra,men man kan inte bry sig i såna som inte bryr sig själva,det är ju upp till var och en?
Se tillbaka och var tacksam för alla dina erfarenheter. Även smärtsamma minnen fyller en funktion.
Tänk att du ska lära dig något av alla misstag.

Igår var det fulla huset av barnskrik o folk här,som jag skrattade o hade kul med......
Livet har uppenbarat sig för just mig o min familj nu,det är bara att hänga på:)
Och snart*alldeles snart*kommer livet att uppenbara sig ännu mer o ännu mer trevliga männislor kommer finnas i mitt liv som jag ska ha kul med,o festa med o göra roliga saker,o framförallt känna att jag är glad hela tiden:)
Vi flyger inte bort ifrån livet,vi flyger mot det.

Tänk om alla människor var berikade med kärlek,då skulle alla må så bra som jag gör.......
Ja livet blir inte vad man önskar utan vad man gör det till själv så det är bara dig själv du kan skylla på????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0