Torsdag

Hej min kära blogg!Vaknade o märkte att jag log!Log med munnen putande och klev upp i godan ro......
Jag förstår inte endel,hur kan man begära nåt av nån man inte vill veta av.....
Jag har flyttat och jag har bytt ut hela mitt liv men ändå får man inte vara ifred?
Vad är det för fel på endel?
Låt MIG vara!!!!!!    Lämna MIG ifred!!!!!!    Kan det vara så svårt att bara låta MIG vara och få strunta i vilka JAG vill......Och få vara med vilka JAG vill......
Du gjorde ett val och det valet ((får och kan BARA DU stå för helt själv))?
Gör det då?
VISA NU ATT DU KAN LÅTA MIG VARA..
Gör som alla andra runt dig vill att du ska göra så dom blir nöjda?
Visa dom att du kan strunta i mig,då är dom nöjda....
HÅLL KVAR VID DITT LÖFTE OCH HÖR INTE AV DIG MER......
Dom hade inte räknat med att jag också har gränser?
Jag tog mitt pick och pack och gav mig av,i rättans tid,och nu säger jag STOPP....
Det som fanns finns inte längre och glöm mig bara.....
Du tog nånting vackert ifrån mig två gånger (((((Ja inte bara en utan två gånger))))))))
Hur ska du kunna ta tillbaka o dra tiden tillbaka så det blir ogjort?
Det kan du inte?
Det blir svårt?
Jag var tvungen att skapa ett nytt liv och flytta iväg för att psykotiska människor och som höll på och förstörde för oss så vi valde att få ett lugnare liv....
Nu när jag har det,kan jag inte bara få vara ifred då?
Kan det vara så svårt?
Du gjorde ditt val,du sa upp bekantskapen med mig (det var inte jag som gjorde de)KOM IHÅG DET..
Men nu vill jag vara ifred o glömma allt och alla ni som fanns....
Jag bor så långt bort nu så varken du eller jag behöver varken se varann eller prata med varann.
Är inte det skönt:)
Man hör väl inte av sig till nån man inte vill ha att göra med????(LOGISKT)
Jag har en underbar släkt och vänner som jag älskar.....
JAg har fått så mycket skit av er och dom runt omkring er,MEN FÖR TUSAN NU NÄR JAG ÄNTLIGEN ÄR BORTA SÅ LÅT MIG BARA VARA......
VAR GOD ATT RESPEKTERA DETTA....
Låt mig leva mitt liv så kan ni leva ert utan mig,det var ju det ni så gärna ville,nu får det vara bra!!!!!
Om man inte vill ha med nån och göra så hör man väl inte av sig???????
Den uppfattningen har jag i alla fall......
Och jag flyttade och bor inte längre där och jag är glad att jag slipper se och höra om era psykotiska upplevelser om alla.........
Man pratar väl inte skit om en vän???????????
Jag är så glad att jag flyttade för idag kan jag mjuta av dagarna med mina underbara vänner och människor och inte en massa bråk med varann hela tiden...
Trots att jag inte bor där så bråkas det....
Psykotiska människor som bara lever för bråk!!!!!!!!

OCh sen en sak till:
NI SOM INTE VILL LÄSA MIN BLOGG BEHÖVER INTE DET HELLER?
JAG HAR ALDRIG TVINGAT ER????????????
MEN ÄR MAN NYFIKEN OCH INTE HAR NÅT LIV SÅ ÄR MAN.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0