Tisdag......

Hej kära bloggen!Idag vaknade jag tidigare än vanligt o bara njöt av detta underbara lugn och tystnad.......
Klev upp i denna underbara ensamhet och fick gå och nynna helt för mig själv,och bara inta mitt nybryggda kaffe och sätta mig i soffan i mitt underbara,fina och nya hem.......
Att få vakna till fåglarnas kvitter är en fröjd för sinnet.
Jag njuter av varje sekund,ja varje minut och varje dag som jag inser att jag skapat det här alldeles  själv,med den jag älskar mest i hela världen.......
Min stora kärlek och själsfrände......Det är inte dåligt det:)
Det är väl värt mer än det mesta i livet?

Svärmor var hit i helgen o hon tyckte att vi hade så fint hemma med allt nytt som vi har kostat på oss,och det kontant, där fick vi en eloge av älskade svärmor,hon handlar *aldrig på avbetalning* och det innebär inga långa tråkiga avbetalningar här inte som *många har*
Det gäller att veta vad man vill.......
Här är det cash som gäller (cash is king)sägs det,hahahahahha.........
Idag kom det in mer:)
Desto mer man handlar kontant ju mindre räkningar får man,det säger sig väl självt............
Bara att handla och se glad ut..........
Livet rullar på för fullt och framtiden ser ljusare än vanligt ut.......
Hade jag vetat detta för många,många år sen hade jag tagit steget då,men det är inte alltid så lätt att veta vad som är bra och dåligt i ens liv?
Då hade jag gått den rätta stigen på en gång och sluppit alla konstiga,äckligt,onormala människor i mitt liv som får mig att må illa bara tanken kommer upp i mitt huvud?
Såna som tror att dom är allt och har allt,det beror på vad man menar med det?
Dom tar allt skulle jag vilja säga.....
Makt är som oskuld,det är inget man *får* utan något man *tar*
Det tar man för att man inte mår bra utan måste visa andra vad man tror är rätt,vilket det då inte är?
Det mer eller mindre skadar andra människor mer än hjälper......
Jag tycker synd om såna människor som måste leva med den sorgen,även dom som lever inpå den och dom.....
De sägs att hoppet är de sista som lämnar människan så håll huvudet högt..........
Karma är karma,man ger och man får det man har gett.......


Lagt mina underliga kort idag, hihihihi,där kom svaren,som *bara bara* jag vet******
Jag vet precis hur och vad som komma skall,det är skit-häftigt,skrivit ner det till och med och skickat till hemlig mail,o personen ifråga tycker att det är lite äckligt att man kan verkligen se innan alla andra vet eller innan det händer,men h_n tycker det är skit-häftigt.....
Spännande väntar jag på den stora spänningen och att *jag* bara,bara *jag* kan veta och visa sannngen och få och även ge svaren till rätt människa sen när dom väl kommer.......
Man får reda på mycket som man chockas av utan att man egentligen vet eller *ska* veta************
Det är det som är häftigt med att ha en gåva som alla inte har?
Då kan man förvarna alla som man önskar göra  det åt.......

Livet är inte lätt ibland men man gör det inte svårare ån man vill ha det....
Det är upp till var och en......







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0