Tisdag och mystik idag..

Hej igen min älskade blogg!Vaknade idag och våran älskade dotter har äntligen kommit hem,har saknat henne så,men hon hade haft kul,trots det hade hon längtat hem......
Borta bra men hemma bäst sägs det,hihihihihi.....
Skönt i alla fall att hon är hemma........

Idag har jag varit till (han) ja han som jag pratat om förut,som *ser* Hhhhuuuuuuuhhh..........
Som jag.....
Myko ni vet<?
Nu har jag bara fått mitt seende bekräkftat,precis som jag har blivit varslad om?
Nu har jag fått min dröm besannats.
Jag följer bara min intuition.

*H_n* har samma gåva som jag........
*H_N* får också förnimmelser i förväg så man är beredd (Jag är faktiskt inte ensam)
Det har jag inte trott heller.....
Jag är bara tacksam och jag kan sitta och vänta o vips så händer d och mina farhågor har besannats......
Jag njuter till fullo av mitt liv.
Vad världen behöver är fler genier med ödmjukhet,som vet,som ser,som får det som behövs.
Det är så få av oss kvar på denna underbara jord.

Vissa tycker att det är kul att drömma,men vad sägs om att drömmarna slår in för vissa?
Tror att vi som får varsel är dom som inte är rädda för döden och dom som är rädda för sånt här och inte tror på det är dom som är mest rädda för döden......
Dom är så skit-rädda för dom som vet i förväg för dom vet ju inte när och var eller vem det ska hända?
Snacka om att sitta på nålar?
Det kan vara en fördel att ligga steget före med vissa saker.......
Saker som man vet men väntar med spänning på......
Ibland kan man undra varför just jag?
Jo antagligen för att jag ska *bara* veta o kunna förbereda mina *nära ock kära*
Dom som jag älskar mest......
Tack mamma för att du finns....... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0