Tisdag....

Hej min kära blogg!vaknade och solen sken ute idag......Skönt väder ute äntligen.......
Klev upp och log som jag alltid gör *varje dag* då jag tänker på hur bra jag faktiskt har det ändå?
Läser om dessa morden i tidningen om dåren som sköt så många oskyldiga människor till döds o sen kan bara stå där som om ingenting hänt?
Hans pappa sa till och med att han inte ens vill ha med sin son och göra nå mer......
Jag kan förstå han.......
Till helt och fullo.....
Vissa säger att man *alltid* måste älska sina barn?
Vem har bestämt det då?
Regeringemn eller?NEj just det (ingen har bestämt det och det finns ingen lag som säger att man måste älska sina barn)
Jag förstår den här stackars människan helt fullt ut......
Man kan inte älska barn som gör på detta viset:)
Man kan inte älska sina barn om dom är sadister:)
Man kan väl för fan inte känna kärlek för en människa som har ihjäl eller vill med *vilja* ha ihjäl andra människor?
Nej nån gräns får det allt finnas:)
Han åkte tack och lov fast denna gången men det finns faktiskt dom som gör såna här saker men ändå inte åker fast utan kan gå där o bara låtsas att dom inget gjort?
Och skrattar åt det?
Psykotiska människor kallar jag det:)
Dom kan få andra att hålla med dom och hålla dom bakom ryggen trots det dom gjort....
Jag tror att det bara är av rädsla eller att man är likadan själv.......
Eller också så är man kanske sadist själv på nåt vis.....
Det finns många *original* kan jag lova o som tur är så får inte barnen generna ifrån *bara* en person utan av två?
Det kan ju förklara en hel del......
Dom säger ju att den man är lik den får man generna ifrån....
Det kanske förklarar en massa::::::::::::::))))))))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0