Söndag igen då:))))))))

Halloj ,min älskade blogg!Då vaknade man i morse och det var söndag igen som det är 1 gång varje vecka då,hahahaha......
Varje månad och varje år fast flera gånger då då......
Härligt att vakna med sin själsfrände bredvid sig och jag var helt utsövd,trots nattens hårda arbete,hihihiihihii........
Klev upp och vaknade till med mitt underbara goa kaffe,sen var det dax att åka iväg och tvätta bilen,som den såg ut?
Skitig vad äd det????????????
Hem och laga en underbar middag och se tvätta i tvättstuga alla vinterkläder så det blev klart,skönt att bara kunna gå ner och tvättta precis när man vill på dygnet.......

Pratade med min älskade kära dotter i telefon som var ut igår,hon hade haft kul*sa hon i alla fall* även om jag  kanske betvivlar det en liten aning och har svårt att tro d i detta sällskap,hahahahha.......
Världens tråkigaste och världens mest invecklade männislor.....
Där vet man varken ut eller in eller vem eller vad som tillhör vad:)
Vissa ska vi inte tala om??????
Ena är värre än den andra......
I Vissa släkter byter man inte *bara* fruar och är otrogna *mot sina vänner* och med sina vänner och varandra utan man spöar  deras barn också och mitt på stan när det är fest,konstig släkt.......
Eller också så skaffar man barn i *samma* släkt.....
Eller så har man gått fel skola.....
Eller så skäms man för sin mans barn......
Eller (ja du jag orkar inte ens tänka färdigt på vad man nu ska kalla det)
Ena mer hemligheter än den andra........
Om man talar sanning ifrån början behöver man aldrig anstränga sig för att komma ihåg vad man har sagt sen till den nästa.
Huvudsaken är att man kämpar för det som är *sitt*..

Huvudsaken var i alla fall att älkade dotter hade kul,hihiihiihi,som jag fortfarande misstror då?
Man kan väl knappas ha kul med tråkiga falska människor?
Ja jag skrattar för mig själv och inser att jag hade nog tur ändå mitt i allt hahahahhaha......
Jag slipper i alla fall skämmas för jag heter nåt helt annat,hihihihihihiiiiii........


Jag har i alla fall haft en helt underbar dag,inga *mörka* moln på himmelen så långt ögat kan nå,hihiihihi......
Bara *vanligt* trevligt folk som vistas runt mig nuförtiden......
Inga halvdana,otrevliga människor i min värld inte........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0