snart helg igen nu då..

Hej min kära blogg!Vaknade i morse och log av bara tanken att det är redan torsdag,snart fredag och helg som innebär *bara* roliga och minnesvärda saker som sker i helgen med mycket trevliga människor.......
Som vi kommer minnas och bära med oss hela vårat liv......
Lyckan är och står på topp.....
Lördag dop av vårat 2:a gudbarn och den här gången ska jag bära fram lilla Liam,det gjorde älsklingen med Theo så nu är det ombytta roller........
Nu har vi burit fram ett varsitt gudbarn och tänt ett varsitt ljus för dom.......
Det känns precis som det skulle vara mina egna barnbarn eftersom dom blir att stå en så himla nära......
Dom står mig precis lika nära som mina barnbarn......
Man kan säga att det är så,för dom känns mer som det än vissa andra......
Det man inte får på ena sättet får man på andra sätt:)
Jag känner mig som världens lyckligaste bara för att det finns så fantastiskt fina människor.
Jämvikt ger balans i livet.
Söndag står klippning på menyn,och umgänge med fler fina människor......
En helt underbara helg kommer det bli och antagligen kommer den bara tt flyga förbi.
Precis som alla veckor gör i mitt liv nuförtiden.
Det sägs ju att har man kul och fina vänner så går tiden fort?

På Onsdag ska jag till Falun (har äntligen fått min remiss dit) så nu ska jag få veta vad det är....
Sen blir det naturligtvis en vända och shoppa då jag vunnit pengar (igen)........
*********Pengar är runda och dom ska rulla***********
Pengar är inte allt o dumt att ha för mycket av så det är bara att handla och se glad ut.....

Idag skiner inte solen men det är i alla fall inget regn,så ut i naturen måste man en vända......
En promenad med älsklingen blir det nog.......
I denna vackra,underbara,fina stad där man kan njuta av livet.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0