Snart har en vecka till gått?:)Vart tar alla vackra dagar och veckor vägen?

Halloj min underbaraste blogg!Vaknade tidigare än vanligt idag,drog mig lite pga min förbannade värk i nacke och axlar,stel som en ( ja,jag vet inte vad)..........
Men leendet fanns där ändå *trots det* på mina läppar för som tur är har jag ett fantastiskt liv ändå.....
*Som jag till slut fick*
Utan någon större kostnad.......
Men vad gör det när man fortfarande kan kliva ur sängen o försöka göra det bästa av denna soliga underbara dag.......
Bara att kliva upp och sätta på kaffet och vakna till i denna fantastiska dag med nya fina överraskningar i mitt liv....
Livet känns som (Ja livet förstås)...........
Älskar min underbara familj och min släkt o absolut får jag  inte glömma alla mina underbaraste vänner som finns för mig?
Och runt mig:)

I helgen får vi fulla huset av främmande igen, (det börjar bli som vanligt igen) precis som det ska vara,och det känns skönt och det ska bli kul och mysigt att få umgås med dom igen:)
Dom är så nyfikna på vårat nya hem och allt nytt och fint som vi har skapat,för att till slut få glömma och lägga allt gammalt illaluktande bakom oss......
Allt utslitet och förbrukat som ser ut som (Ja,jag vet inte vad)
Det som är så skönt är att ingen som jag vill ska se vem som är hit (ser det inte heller)
Det är det som är det bästa,jag kan bara mysa och umgås med vännerna utan att nån ser eller någon vet:)
Somliga begär ingenting men ändå vill dom ha allt.
Den som aldrig felar lär sig heller aldrig nåt.
Det lönar sig att se och upptäcka vad som betyder nåt i ens liv.
Det lönar sig att se framåt och våga ta steget ifrån det onda och gå vidare till det goda.
Livet är full av överraskningar bara man tar chansen.
Man vet aldrig vilka som orsakar problem i ens liv förrän man öppnar ögonen och inser det själv.

Respektera dig *själv *och dom du älskar så mår du bäst*
Fyll ditt sinne med ljusa tankar som ger dig energi och helande.
Ljuset ramlar *bara* tillbaka på dig och på det som är gott.
I morgon är en helt annan dag med ny lycka.
Om man inte vågar kommer man ej kunna vinna till slut.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0