Slut på veckan....

Hej min kära blogg!Vaknade i morse efter att ha sovit ut och älsklingen låg bredvid så fin och snygg som *bara han* kan vara............
Mitt livs kärlek......
Klev upp för igår var vi till psyk-berget där det bor en hel del idioter och tänk att så fort jag kom i där så mådde jag så fruktansvärt illa.....(konstigt)
Konstig ort och konstiga människor där den ena och den andra inte ens vet vem eller vilka man är släkt med.....(Skrattretande)
Så igår var vi förbi vid Linn och hennes underbara familj och fick träffa lla i familjen....
Idag kom Linn och Honken hit för det var bestäm,t sen i början på veckan......
Vi pratade och fikade och hade kanon trevligt som man har med *sina vänner*
Gick ut och gick en promenad medans solen tittade så fint fram:)
Skönt var det ute också och sen åkte vi ner och handlade lite......
Åt mat och sen bara tog det lugnt.....
Det är det som är livet,leva åt och för sig själv o skita i andra,hahhahahha............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0