Onsdag..........

Hej min fina älskade blogg!Idag vaknade jag o gick upp i tystnaden för mig själv medans dottern sov och jag (bara njöt av tystnaden och livet)
Allt känns så fantastiskt nu när man har lämnat *det* som inte är riktigt normalt bakom mig,det kommer bara mer och mer onormalt och jag undrar faktiskt (hur kan man)
Jag kan gå precis som jag vill nu och ingen,nej *ingen*känner mig eller vilka ja känner eller vad jag har för nånting dåligt och onormal osläkt bakom mig......
Mitt nya liv innebär så mycket och nytt av allt,även nummer och namn som ingen *ingen* kan koppla mig till fel släkt*********
Allt är bara helt enkelt nytt för mig:)
Nytt och fräscht.
Det känns så underbart och fantastiskt att bara *veta* att jag är här och att jag har gjort och gjorde *det stora avslutet från nånting jätte dåligt till nånting jätte bra.....
Som jag skulle ha gjort för många,många år sen.
Tänk om alla hade den turen?
Alla har ju inte det,utan många lever kvar i sin slentrian med bråk med både släkt och vänner varje dag som avlöser varandra.....
Detta hat?
Man får inte hata,men man behöver inte älska alla?
Vem har sagt att det finns en lag på *vem* man ska älska?
Det är stor skillnad på kärlek och hat......
Kärlek är nåt stort som jag har insett vad det är och hur det fungerar och vem man kan älska och inte?
Dom frön jag har sått har äntligen blommat ut i full blom.
Jag har funnit stigen som låg gömd bakom all skog.
Jag lämnade aldrig stigen förrän jag fann det jag letat länge efter.
Det var värt varenda pinne och varenda buske.
Ingen är perfekt i allas ögon,men alla är perfekt i någons.
Som tur är.
Det gäller att hitta rätt i skogen bland alla träden.
Jag älskar min familj och vänner o jag har en sån fantastiskt underbara släkt som jag älskar över allt annat.
Tänk att man kan få det man ger,om man nu inte ger upp förstås.
jag tror helt på karma-lagen och jag har fått min belöning nu......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0