Ny

Hej min käraste blogg!Vaknade idag och trots att det regnar så är det en ny dag och en ny vecka igen med många utmaningar kan man säga?
Det händer mycket denna vecka som är roligt och ett minne som vi kommer bära med för oss för hela livet......
Idag kommer våran kära dotter hem efter att ha varit i Norrköping en hel vecka,och det ska bli så skönt att få hem henne igen,saknat henne som fan har jag gjort......
På Lördag ska vi vara gudföräldrar till *vårat andra* barn,(gudbarn alltså)
Så idag när älsklingen kommer hem ska vi ner och köpa en dop-present till vårat blivande gudbarn......
Då har vi helt plötsligt 2 gudbarn och båda är så fina och välskapta små prinsar......
På lördag gifter sig våra bästa vänners dotter i ett stort bröllop (precis som det ska vara enda gången man gör en sån sak i livet)
Då ska det kostas på för den här saken ska man ha med sig hela sitt liv......
Det är enda gången man får sin riktiga själsfrände och kärlek och det minnet ska etsas fast för all framtid i ens minne.....
Förhoppningsvis......
Jag tror på att den enda tron man behöver är tron på sig själv och inte på nån annan.
Men jag vet också.
Man skriver sin egen framtid.
En slump kan bli en lycklig slump men den kan också bli din olycka.
Det är inte alltid man går rätt väg,men man kan gå vidare på stigen tills man hittar rätt väg.
Så kan man glömma allt förflutna.
Som en ballong med gas i som bara försvinner ut i cyber-rymden.
Värdera inte varje dag utifrån den skörd du bärgat utan utifrån dom frön du sått. 
Se alltid upp så du inte ignorerar en viktig men dold sida hos dig själv.
Lev livet för dig själv och inte av eller för alla dom andra.

Jag är helt i extas av allt som hända skall den här veckan....
Det finns så fina människor men det är inte *alltid* tyvärr dom fina människorna som är dom *första man möter i sina liv*
Men vissa saker är värda att vänta på......
Nu ska jag bara njuta av den här veckan och vänta och veta att just jag ska stå där så stolt i kyrkan på lördag och få gå fram med ett sånt fint,välskapt barn........
Människor är allt för härliga ibland och jag lever mitt bland dom,jag måste vara en av de lyckligaste i livet just nu:)
Tack alla fina för att ni finns,tack för att jag har er.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0