Ny vecka nu igen..

Hej igen min underbart fina blogg!Nu var det några dagar sen jag skrev här igen,men dagarna går så fort när man mår bra och har kul.......

I söndags var det fullt upp med våra kära barnbarn och sen skulle dom hem.....
Så det var full rush hela dagen.....
Igår vaknade jag skit-trött men gick upp till slut och åt frukost och drack kaffe så jag vaknade till och sen ut och gick min dagliga promenad så kroppen får arbeta lite....
*Man behöver inte se ut så gammal som man är,finns dom som ser ut som 45 trots sina 20 år yngre,har jag hört hahahahaha........
Men det räcker att öppna ögonen titta så förstår man vad dom menar?
Har nog inte tittat så noga på sånt man inte är intresserad av.
Tur dom inte vet att jag vet vem det är,hihihihihihi.......
Idag vaknade jag och klev upp i lugnet medans dottern fortfarande sov och älsklingen och B hade åkt till jobbet,så jag kollade lite på tv ock skrev lite här förstås och uppdaterade lite så jag inte ska glömma vilket fantastiskt liv jag har med mina vänner,min familj ock så vidare:)

Pratade med en vännina i telefon i förrgår som inte var så glad men det är så med folk som inte har nåt eget liv utan måste fylla andra liv med deras negativitet och skit för att dom själva ska få må så bra,trots att dom *tror* att dom mår bättre om dom pratar om andra?
Vissa människor är som fabriker, fulla med skit som de gärna delar med sig av !
Det kommer vi alltid att få leva med.
Men det gäller att*peta* dom åt sidan o *låtsas att dom inte finns*
*Tänk*jag är glad o lycklig nu*....
Tänk på det som jag har och inte på det som absolut inte behövs?
Ärr- är bara minnen som gjort dig starkare. Att vara stark är att inse sina svagheter.
Ju fler broar du går över som är höga ju starkare blir du.
Kom ihåg: Skillnaden på att vara öppenhjärtlig och att manipulera är hur ärlig du är.
Det bevisar bara om man är ärlig eller ej.
Hemligheter är sånt som många döljer trots att andra redan vet.
Den som håller en sån hemsk hemlighet kommer att så småningom straffas själv.
På ett eller annat sätt.
Har märkt att det *finns bara ytterst en enda ras (den djuriska rasen) som ägnar sig åt det värsta allihopa mer eller mindre och håller dom värsta odjuren bakom ryggen.
Men vänta bara som alla andra gör och  då vi redan vet,då vi redan sett* karma,karma säger jag bara?
Jag vet ju redan då jag ser som andra inte gör så väntan står här o bara väntar.
Den är trots allt inte så lång.
Väntar på att *h_n* eller ska vi säga *dom* kanske får sin
efterlängtade konfrontation men dom kommer aldrig att glömma eller kunna förlåta.
Allra minst kunna leva ett lyckligt liv längre.
Utan det är dom som ska leva med livet som dom inte valde själva utan det var *DU* som valde åt dom,*DU* ditt odjur gjorde detta emot dom......

Är det rätt det?
Ska man behöva leva ett liv som nån annan ha bestämt åt en?
Men hoppas att det en dag kommer den dagen då *DU*får det du förtjänar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0