Ny vecka igen nu då....

Halloj min kära blogg!Idag är det en ny dag men också en ny vecka,och snart kommer en ny månad också....
Då går vi snart in i sista sommarmånaden eller sensommar-månaden som den kallas....
Denna veckan bjuder på en massa *måsten* men det innebär också att man får träffa en massa trevliga människor också.....
I morgon ska vi klippa oss och äntligen få träffa min underbara hårfrisörska och få skratta lite igen.....
Vi har alltid mycket att prata om som man inte kan annat än att *bara* skratta åt......
Det finns roliga människor och det finns faktiskt dårar också......
Överallt!!!!!!
Om man inte har nåt liv själv och sen själva utsätter andra människor för psykotiska saker så måste man ju försöka skydda det man gjort själv o skylla på nån annan.....
Och sen uttrycka sig själva som om dom vore helt sjuka i huvet.....
Fula är dom också....
Det kanske är det som är deras problem?
Pierca sig ja kanske det men hur fult är inte det då?
Flo-kossa......
Gömma människor som förstör för sina egna men synd att alla ska bli drabbade även dom som inte ens vill ha med dessa idioter att göra.....
Synd att dom som inte vill eller vill bli inblandade blir det ändå?
Jag skäms över att ha fått såna gener och jag vill inte ha med dom att göra....
Jag har personer som förstört för sina egna och fortsätter hålla folk bakom ryggen trots det dom gör?
SJUKT!!!!!!!!!!!!!!
Det kan ju bara vara sär-månniskor som gör så här?
Vem vill hmm med sina egna?

Man ska inte dömma männislor efter deras åsikter,utan efter vad dessa åsikter gör dom till!!!!!

På Onsdag är det dax att åka till Falun och få sin dom då,hihihihii.......
Men det ska bli skönt att äntligen få hjälp o som jag alltid har sagt *allt har ju en mening:::)))))
Tänk om alla vågade söka hjälp,hahahahha.....
På fredag är det trav på Romme.......

Mikaela var tilll mammas grav när vi döpte Liam och hon kom tillbaka o grät o var så ledsen o ville att jag skulle sätta blommor på hennes grav för att den var *tom* och *jätteful*
Nu ser hon själv *vem* som bryr sig o vem som inte gör det eftersom hon själv varit med mig varje gång jag har gjort iordning graven.......
Men vissa var bara ute efter hennes arv o det som var värt nånting men graven tycks glömmas bort......
Den gapar så tom och ödslig o verkar som att folk glömmer att man fanns....
Jag tyckte så synd om henne och om min kära mamma också förstås....
När jag bodde där uppe var den iordning gjord varje sommar och varje vinter men nu står den och gapar så tom....
Visst är det konstigt ändå?
Mamma har så stor släkt men ingen *utom jag* bryr mig?
Det är lite svårt att sätta blommor när ingen ändå åker dit och vattnar och jag bor så långt bort så jag kan inte åka flera gånger i veckan för att bara vattna:)
Man ser vilka som bryr sig och vilka som inte gör det...
Men man kan inte begära för mycket av förståndshandikappade?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0