Mitten igen då..

Hej min kära blogg!Vaknade helt mör i kroppen i morse,med smärta utan dess like,men livet leker för det:)
Det är väl huvudsaken.....
Oroa er icke för morgondagen.
Var dag har nog med sina egna bekymmer.
Det blir inte bättre än du gör det själv.
Det är endast du själv som skapar dagen till det den blir.
Du kan aldrig skylla på nån annan än dig själv.
Sikta mot månen.
Om du skulle missa så landar du bland stjärnorna.
Fiender är läromästare i förklädnad men slösa inte bort din positiva energi på dom som är negativa.

Igår var jag till H_N som ja han var lite lika som jag om jag säger så......
Älsklingen hade ont i ryggen så han fick också hjälp och vips så är hans ryggvärk borta....
Helt fantastiskt.....
Det gäller att hitta rätt personer som kan hjälpa en.......
Sen åkte vi till Lappens och åt mat med våran underbara dotter,dom har så god mat,och  mycket man får för pengarna,dotter orkade inte ens äta upp......
Men gott var det i alla fall och man måste unna sig emellanåt.......
Idag är det mitten på veckan(redan)
Vart tar alla veckor vägen egentligen?
Men har man kul och mår bra så går tiden fort:)
Idag blir det i alla fall en promenad för solen lyser ute och det skulle vara skönt att bli lite brun i alla fall tills man ska åka iväg och bli ännu brunare,hihihihihi......
Nästa helg får dotter främmande som ska vara här några dagar så det blir kul och hon ska få visa runt här lite o fika och sånt.......
Det ska bli kul.......
Nu ska jag bara njuta av dagen och solen och av mitt underbara liv förstås.....
Inte alla som har det så bra kan jag lova....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0