Lycklig dopdag idag.......

Hejsan min kära blogg!Igår hann jag inte skriva nå här för vi hade fulla huset i folk och kollade på film och drack öl och grogg och hade bara trevligt:)
Så tiden räckte inte till........

Idag vaknade vi när klockan ringde och klev upp för att åka iväg och vara gudföräldrar till världens sötaste baby Liam:)
Kom till kyrkan och jag var kanon lugn,det visade sig att det var samma präst som vigde mig och älsklingen för snart 20 år sen.....
Det var rätt fränt faktiskt och kul att samma präst både vigt oss och döpt vårat gudbarn......
Dopet gick jätte bra och Liam pratade och skrattade under hela ceremonin,medans han satt i min famn.....
Det var en sån otrolig lycka tt få bära fram han.....
Allting gick jätte bra och vi träffade en massa nytt revligt folk....
Jätte mysigt och trevligt var det......
Nu har vi då 2 underbara gudbarn som betyder jätte mycket för oss......
Hämtade Jennelie så hon ska vara här några dagar med oss så det ska bli mysigt....
tack för en helt nderbara dag alla fina människor som funnits runt omkring oss idag och ett minne till för livet som vi fått......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0