lördag..

Hej min kära blogg!nu är det en ny härlig dag igen,vaknade vid halv 10 och då sov barnbarnen än.......
Jag gjorde i ordning frukost och så kom Elias upp så vi åt medans dom andra fortfarande sussade så gott......
När vi hade ätit klart kom Jessica upp och sen älsklingen o sist dottern......
Vi gjorde oss i ordning o så gick Rosi,Anders,Kevin,Jesper,Timmy,diana,Melvin,Jag,älsklingen Mikaela,Elias och Jessica ner o köpte lördagsgodis till alla barnen o sen vidare till stora lekparken så dom fick leka av sig lite......
När vi satt där så kom Robin Alle,Marcus och en kille till.....
Hem igen o tog bilen ner så vi kunde handla till grill-kvällen ikväll......
Så vi handlade lite kött och korv så vi kunde grilla med alla kära vänner och grannar....
Lika mysigt varje helg.....
I morgon ska mina kära barnbarn åka hem o vi har haft det så mysigt med dom i helgen.....
Det är rätt för mig att ha roligt och att njuta av livet som jag gör nuförtiden.
Man måste se till att drömmarna inte förblir drömmar.Det är först när de blir verklighet som man blir lycklig av dom:)
Man måste våga ta sig fram i här livet och säga *nej* till det som man inte vill ha i sitt liv.
Man måste få völja själv,för då mar man bra.
Man behöver inte älska alla.
Huvudsaken är att man älskar dom som älskar en tillbaka.
Man kan inte lägga kärlek på dom som ingen kärlek vill ha.
Jag har valt bort en massa negativt i mitt liv o vips så blev jag mycket lyckligare.
man ska vara glad för det man har och inte för det man*inte* har eller inte kan få.
Tänk om alla var glada för det man har istället för allt man vill ha.
Mitt liv tog en stor vändning när jag äntligen insåg vad som var viktigt i mitt liv.
Nu tänker jag leva livet *här och nu* och inte sen när det är försent.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0