Japp,fredag..

Hej!Kära blogg!Vaknade och slog upp mina underbara blå i morse och regnet strilade nerför fönstren utanför, och solen var som sagt borta,men vad gör det när jag bara låg och smålog för mig själv och tänkte på hur bra jag egentligen har det och äntligen fått efter allt......
Mina nära och kära och min *dotter* som nyss gift sig och aldrig har varit så kär som hon är nu....
*******Lyckligast av alla*******
Jag känner en sån varm känsla i min kropp när jag tänker på henne och mår så bra över att hon fått ett sånt fantastiskt liv *till slut*
Allt kommer som sagt tillbaka och lyckan för henne är nådd min lilla gumma.......
Nästa helg står det dop och bröllop på menyn,ett fantastikt gudbarn till oss som ska döpas,jätte söt och välskapt, med allting på precis rätt platsoch 2 fantastiskt fina och gulliga människor som ska gifta sig in i varandras släkt och inte med sin släkt,hihihihihii.......
Det gäller att ha lite koll.......
Vissa blir inte vita hur mycket dom än tvättar sig.
Korpar kommer alltid att förbli svarta.
Allt är inte guld som glimmar.
Därför kan det bli så att vissa inte har koll utan tar av bara farten.
Man tycker: att andra människor ibland är alltför ytliga och drivna av socialt tryck (eller icke socialt tryck).
Det finns mer hunger efter kärlek och uppskattning i världen än efter bröd.
Det beror på hur eller vem man ser det.
Gör som jag: Ha enkel smak och få alltid det bästa av allt.

Tvinga ingen annan att göra nåt som du inte är beredd att göra själv.
Ett steg i taget och slutligen är du framme.

Idag är det som sagt fredag och jag har redan fångat in extra cash-precis som det ska vara......
Ska bara mysa och ta det lugnt och ha det bra,det är väl därför vi lever här på vår jord?
Eller?
Leva livet ska man göra medas man kan,nyss haft främmande av en vän,skrattat och myst lite och haft kul....
Älsklingen har nyss varit hem på lunch,är ju inte så långt nu......
Trivs som fisken i vattnet och idag tror jag att vi ska åka ut o äta?
Varför inte?
Man ska ha kul medans man är ung,hihihihiihihi......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0