Helg

Hej min fantastiska blogg!Vaknade med att det var en härlig lördag som dag i morse och det betyder att älsklingen också fick sova ut idag och vakna bredvid mig,det är lycka det"
Att vakna med han som betyder mest i ens liv är härligt,kramas,pussas och kela och jag ni vet vad?
Inte alla som lever i slentrian fast man varit ihop en massa år utan mellan vissa finns det faktiskt kärlek kvar och inte bara (pengar eller rädslan för att bli lämnad ensam)
Det fonns faktiskt dom som älskar varandra (på riktigt och inte bara på låtsas)
Älsklingen har varit chef på jobbet förra veckan så han har haft lite att göra om jag säger så,han hade skött sig perfekt /som han alltid gör)
Så han fick en eloge av chefen att det gått så bra......
Det går framåt och blir bara bättre och bättre......(löneförhöjning)Hihi........
Vissa får slita i skift för att få lön för mödan o andra får jobba dagtid för samma lön;hihihihihhi........
Det måste bero på hur duktig man är va va va???????
Sanningen svider som sagt ibland::::)))))
Tålamod,tålamod:)
Alla behöver inte se upp till en,bara nån ser upp till en,det räcker.

Idag har vi haft främmande av ja de ni?
Skulle ni vilja veta va???????
Men nu är det så att ingen ser och ingen hör:)
Ingen alls behöver gå och var olycklig för att just vi har vänner för det ni inte ser finns ju inte hahahahha......
Bara dom som jag berättar det för hihihihihiihi.......
Sörj en stund, men inte för länge..
Då tar livet slut alltför snabbt.
Livet är alltför kort för att slösa på ovesäntliga personer.
Lev livet här och nu medans man är något sp när frisk,man vet aldrig *när nästa* drabbas av sjukdom???????
Njut av liver här och nu,det har jag lärt mig bara på den sista tiden då stigen öppnade sig och gav mig chansen att lyckas till ett mycket,mycket bättre och lyckligare liv.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0