Helg vad skönt o umgås med släkt och vännen.......

Hej tjolahopp min fantastiska blogg!Nu är jag här idag igen o lika glad och uppåt som *alltd*......
Varje dag sekund av mitt liv.....
Varje dag av mitt liv.....
Klev upp o njöt av tystnaden,tänk att få kliva upp och det är *alltid* lika tyst i lägenheten och man bara är själv och njuter av lugnet,det är livet det,inga måsten eller inga *ska göra eller måste göra*...........
Jag bara njuter av varje dag i mitt liv som jag kan gå upp och tar mig ur sängen......

Idag blir det en långpromenad som vanligt och det skönaste är att jag kan gå ut utan att nån vet vem man är,att nån *inte* alltid pratar bakom ryggen för att dom själva inte har något liv?
Tänk att slippa det *äntligen* och att jag kan njuta av att bara gå utan att nån ser eller hör vad man gör?Hihihi.....
Eller håller koll bara av nyfikenhet för att man inte har nån egen-tid att lägga på sin egen låtsas familj......

I helgen blir det fullt hus här.....Först kommer min kära svärmor  med man(våran släkt) och så kommer Sarah och Micke och vårat söta gudbarn,och hon har tagit en jätte stor förstoring som jag ville ha där han var jätte fin,som jag ska hänga på väggen bland mina andra kära barnbarn.......
På måndag åker våran kära dotter till sin flickvän så det blir tomt då.......
Hon kom in på restaurang o Livs,är jätte glad för hennes skull,inte *alla* barn som har klarat gymnasiet och kommit in på en gång och tagit studenden när dom är 19 år som man ska göra?
Men hon har turen att ha gjort det och får en framtid med förhoppningsvis ett jobb som väntar efter gymnasiet och ett bra betalt jobb......
**********Ett stort JÄTTE_GRATTIS till henne**************
Hoppas att hon får jobba med det som hon vill,för man går väl en utbildning på det man vill jobba med?Eller?
Annars väljer man väl *inte den utbildning man *inte vill ha jobb inom?
Det beror kanske på hur snål man är eller hur ego-trippad man är kanske?
Många tar en utbildning inom *nåt* bara för att få *allt gratis* men väljer ändå att *inte jobba med det efteråt....
Det är såna som kostar staten pengar......

Det ska bli så skönt med helg nu snart,det är första helgen som vi är *riktigt* klara och lediga så vi får rå om varandra lite extra.......
Och huset kommer fyllas av jätte trevliga människor och släkt så det kommer att bli många glada skratt och lyckliga stunder,jag längtar så tills helgen......
Blod är *inte alltid* tjockare än vatten men i det här fallet så är det det:)
I LOVE MY LIFE LIKE IT IS NOW..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0