En dag......

Hej min kära blogg!Vaknade i morse och hade fasa för dagen som skulle komma....
Trots det var man tvungen att kliva upp men älsklingen var hemma och ledig idag så det var mysigt....
Gjorde oss iordning och åkte till Falun och kom efter mycket om och men dit då.....
Kom in och jag fick min dom:)
Domen som man nu ska leva med (men som sagt man ska kul medans man lever heter det ju)
Så livet går vidare,man kan inte haka upp sig på saker som man inte ska lägga så stor vikt på......
Man ska vara glad att man har människor som älskar en för den man är,och leva för och med dom:)
Handlade lite grejer medans vi ändå var där sånt som behövdes till hemmet......
Kom till Borlänge och där såg man bland det första den fulaste man kunde ana......
Hem igen och det var skönt att komma hem igen till (staden)som jag älskar så mycket.....
Till trevliga och fina människor som finns hela tiden runt omkring oss:)
I morgon ska jag bara ta det lugnt och vara bara ****jag****
Det är jag värd.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0