Äntligen helg.......

Hej!Min älskade blogg!Ännu en helt fantastisk dag som jag har klivit upp och och jag har sovit som en stock som vanligt,lite värk i kroppen men vad gör det när man är så lycklig och glad hela tiden annars att ha fått denna fantastiska början på nåt helt nytt och fantastiskt?
Inga dåliga byten kan jag lova:)
Jag går med ett leende på läpparma *varje dag*
Det är värt *allt* och mycket,mycket mer än allt annat som har varit.......
Jag har inte satt världen i brand,utan bara tänt en liten eld i ditt hjärta till dig/er så ni ska förstå vilka och hur mycket jag älskar dig/er.
Det räcker med *lite* för mig,bättre en liten kärlek än ett stort hat.
Kom ihåg att även smärtsamma känslor har sin plats och får dig att se på livet i nytt ljus.
Tillåt villkorlös kärlek. Din uppskattning för dina vänner och din familj kommer då att fördjupas.
Man älskar den man tycker är värd att älskas.
Man får inte hata.
Om man tänker ljus och kärlek till alla så får man själv tillbaka *bara* kärlek och ljus.
Det är den stora hemligheten med livet.
Älska så blir man älskad,hata så får man bara tillbaka hat till sig själv.

Idag blir det en vända till Västerås och handla dotters present,hon har fyllt år för länge sen,men då var vi mitt uppe i flytten just då så nu kommer släkt och vänner i morgon så vi ska fira henne med pompa och ståt,och att hon kom in på gymnasiet också,på den linje som hon så gärna ville gå:)
Nu är det bara 3 fjuttiga år kvar och hon tar studenten med alla andra 19-åringar då,precis som det ska vara:)

Idag fyller även mitt största barn år (hela 24 år)hon har blivit så stor o fått egna små underbara barn så nu går tiden undan och fort.....
Henne önskar vi ett jätte stort grattis också.......
Min första stora tjej,lyckan var enorm......

På måndag åker våran dotter så då blir det tyst,det är tur at vi har våran inneboende då i alla fall så blir det inte knäpp-tyst i alla fall....
Nu händer det mycket i vårat umgänge och *bara* glada ting.....
Alla goda ting äro tre sägs det o i mitt fall stämmer det till punkt och pricka.
Jag älskar livet o kommer leva det precis som jag gör nu......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0