Äntligen helg.....

Hej min underbara blogg!  Vaknade i morse  och älsklingen sussade så gott bredvid mig och luktade (riktig karl)
Han vaknade till och vi myste en stund som vi alltid gör på helgerna när vi får vakna tillsammans innan vi klev upp......
Dukade frukosten tillsammans på balkongen och satte oss i solen och åt den och drack kaffe och njöt av den underbara dagen som skulle komma....
Ringde till myko killen o var dit en sväng,mumma vad mycket spännande man får veta:)
Det är smärtsamt att uppleva sorg,men om du delar det med någon som du älskar gör det mindre ont.....
Om du bara lägger kärleken på rätt person så mår du bra.....
Saker är *inte* alltid vad de verkar vara.
Försök att arbeta på att bli mer öppen och mottaglig så att du kan bedöma vad som är rätt och riktigt (sant och rätt)...
Försök att få en skymt av det förutbestämda,det som är dolt så att du i förväg kan förstå hur du ska agera på bästa sätt så förstår du hur jag ser det....
Dra dig inte undan utan försök förstå vad dom vill säga till dig,istället för att inte tänka klart i det som rör både den inre och den yttre världen,öppna dig och lyssna på vad dom vill....    
Känn tillit inför en ny situation. Nya erfarenheter berikar dig och får dig att växa på alla nivåer..........

Igår var vi på Romme och hade skit kul,åkte hem med vinst,så det var kul.......
Mikaela passade på att vara med sin kompis Denise under tiden så dom fick umgås lite,det var ca 2 år sen dom träffades sist.......
Alla lyckliga och glada på sitt egna lilla vis....
Jag mår så bra nu o livet har fått en ny kick-start och det går bara framåt:)
Kan bara bättre och bättre för varje dag som går:)
Tänk vad skönt det är när man byter precis allt i sitt liv:)
Allt blir bara (till nytt helt enkelt)
Känns underbart......
Man ska inte rusa igenom livet,för då missar man så mycket vackert....
Man ska ta det i lugn takt...
Det tar tid att hitta sin rytm,sitt lugn men till slut står den bara där....

Man ska absolut inte glömma bort att njuta av det underbara liv man faktiskt har?
Pratade igår med en massa fina och underbara vänner,telefonen ringde hela tiden:)
Svärmor ringde också så¨det var underbart denna dag.....
I morgon ska man en sväng till älskade svärmor,jag längtar så,saknar henne varje dag hon inte är vid mig.....
Jag har funnit min lycka....

 


Kommentarer
Postat av: Im yours

jag älskar dej jätte mycket och du skriver så fina saker här.....

2011-07-30 @ 21:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0