Lördag

Hej min kära blogg!Idag är ingen rolig dag....
Idag har så mycket hänt,mycket sorgligt,det var bara nån dag sen han ville prata med mig på skype o jag hade ingen så jag kunde inte och nu är han bara borta,helt sjukt vad snabbt vi kan försvinna ifrån jorde-livet?
Vad är allt för en mening när nån så unga lämnar vår jord bara så där......
Man vet aldrig när det är ens sista dag här innan vi ska vidare till nästa liv,det som väntar oss däruppe?
Verkar som om alla bara dör runt omkring?
Livet är alldeles för kort för att fina människor ska få gå bort och alltid dom snälla?
Varför måste dom alltid gå först?
Livet är orättvist ibland fast vi alla ska den vägen vandra....
Det kunde lika gärna fått vara jag...
Jag som vill upp dit?
Mitt liv har varit så fullt av skit och sjukdom så varför måste just jag få stanna kvar här?
Kan inte jag få börja om?
Annars har jag haft främmande idag hela eftermiddagen och lagat mat åt oss och framförallt mina två hjärtan som finns runt mig just nu...
Skönt att jag ska åka iväg i morgon och slippa tänka på det här nu också....
R:I:P:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0