Fredag

Hejsan underbara blogg"Idag är det fredag och det betyder en massa mys......
Idag har jag varit till stan och tro det eller ej men det dök upp nånting framför mig som jag inte trodde var sant?
Grundlurad?
Att trott att man levat i nånting bra till att sen få reda¨på att det var den största lögn som funnits,då får man ett chock-artat uppvaknande.....
Tänk er själva att se sanningen i vitögat?
Jag trodde inte mina ögon!
Hur har jag kunnat bortse från allt det här?
Hur har jag kunnat vara så dum?
Varför har jag inte sett?Inte förstått?Inte fattat?
Dom säger ju att ränderna sitter i och det månne stämma!
Det sägs att den som säger ordspråken är alltid den skyldiga och det har jag fått erfara....
Det var nog en himla tur bara att h_n fick växa upp där h_n fick,tänk om det varit på det andra sättet?
Herre gud vad kunde ha hänt?
Det hade blivit katastrof,och hur kan man dölja så mycket och ingen ser,ända tills nån börjar kolla och fick se att sanningen var helt annorlunda än vad blivit sagt.....
Varför lyssnade jag inte på mina vänner från början när du dök upp i våra liv?
Dom som visste sanningen hur det låg till?
Ja inte konstigt att du ser så härjad ut med tanke på all skit du hållt på med?
Nu är du borta ur mitt liv tack och lov och du lär aldrig komma in i det igen,och det är jag så glad för,jag hoppas bara tt just du får upp ögonen och ser det jag såg för att vakna och inse lögnen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0