8:e december

Halloj igen min kära blogg!nu har denna underbara dag snart tagit sin ände till sitt slut och jag har hunnit med massor denna dagen,både nyttigt och onyttigt,hihihihi......
Äntligen börjar ja gå upp i vikt igen,efter mycket om och men:)
Det känns helt underbart även om mina finaste vänner tycker att jag är jätte fin som jag är hihihihihihi......
Jag är så glad och tacksam att jag har dom,annars hade jag kanske inte stått där jag står idag.....
Jag har äntligen sett ljuset som kommer fram utanför tunneln......
Livet går framåt och jag är så himla glad,för det jag har,en jätte fin lägenhet o snart börjar allvaret vad det gäller både skola och jobb........
Helt fantastiskt......
Det som jag har velat i många år har gått i uppfyllelse äntligen....
Längtar så tills i morgon,veckan har inte bjudit på så mycket tid av vissa saker men mitt hjärta har varit här så leendet på mina läppar har funnits hela tiden och jag sjunger o är så på topp.....
Det är huvudsaken......
Tänker på alla mina underbrara vänner som finns och vill tacka er för att ni finns.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0