26:e December

Hejsan min kära blogg! Nu är jag här igen,lika glad som alla andra dagar.....
Nu är det sista dagen på denna julen och nästa år kanske man inte ens är i sverige??Vem vet (blink)
Härligt har det varit i alla fall och trodde aldrig jag skulle uppleva nå så fint igen,men som sagt man vet aldrig vad som väntar bakom hörnet?
Hjärtan kan blöda och brista men dom kan också läka och ta ny fart...
Man vet aldrig vad som väntar en,men det är väl tur det...
Idag kommer mina hjärtan äntligen hit även om vi träfftas lite då och då nu på sistone:)
Vi ska ha mys o kolla på tv o bara kramas och ha det bra...
I morgon är det vardag igen och då början vanligheterna igen,eller inte riktigt då men nästan?
I morse ringde h_n och jag blev så glad att det ordnat sig....
Allt ordnar sig till slut och allt har en mening (jag lovar)
Vissa saker ska vi gå igenom för att vi ska upptäcka andra saker i livet....
Det brukar för det mesta bli bättre än det varit....
Man måste se framåt och se det positiva i livet,för rätt som det är står det nån där,vilket man kanske inte trodde...
Nu satstar jag hårt på mitt nya liv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0