25:e December

Hej min älskade blogg!Nu är jag här igen...Hihihihihihi.....
Igår hade jag en sån trevlig dag med fina vänner,det var länge sen det kändes så underbart!!
Mycket god mat och härliga skratt blev det....
På kvällen blev det sent då min kära vän och jag var iväg och kom sent hem igen och trött var jag men mysigt var det,så vackert:)
Somnade som en stock och log:)
Idag har jag klivit upp och dricker kaffe o spelar musik och bara mår så bra....
Med mig själv....
Hoppade in i duschen o ska göra mig klar inför kvällen då jag och gamla goa gänget ska gå ut,kul ska det bli...
Jag har äntligen kommit tillbaka till mitt härliga ursprung som jag saknat så mycket i mitt liv...
Mina gamla goa vänner som betyder så mycket för mig och känner mig fri som en fågel då "du" är långt borta emellanåt men sen dyker du bara upp och jag blir så glad....
Du står där med ditt underbara leende som får mig att smälta.....
Man får njuta av tiden man får hihihihihi.....
Nu väntas bara en sak och jag hoppas och ler varje dag att det kommer till mig som kommer fullborda mitt liv igen.....
Men det ser inte så långt borta ut att vara.....
Jag älskar min familj och mina vänner .....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0