YES!!!!!!!!!!!!!!!

Halloj min fantastiska blogg!Vaknade och det var mulet ute idag och små-regnar lite utanför mina fönster......
Det betyder att jag får vara inne i värmen idag och bara njuta av denna underbara dag med mina underbara vänner och bara sitta och fika och ha det mysigt och bra.....
För bra det har jag.....
Kan inte få det bättre....
Varje dag  vaknar jag med ett leende på läpparna och inser vareviga morgon att jag har det fantastiskt bra!
Ju mer dagarna går och jag inser att vägarna bär framåt hela tiden och att jag kan njuta av detta fantastiska liv ger mig såna kärleks-känslor och jag har märkt på mig själv att jag mår fantastiskt bra med alla fina människor runt omkring mig...
Underbara barn och en fantastisk man som finns här alltid vid min sida>:)
Blodet rusar i mina ådror och jag ryser av lycka.......
Igår var vi till Lappens och åt,mums vad gott det var.....
Tyckte att jag kunde unna mig det när jag gått ner hela 2 kilo på 1 vecka sen jag började med min hemliga diet...
Hur enkelt som helst.....
En promenad ner på stan blev det också igår.....
Fick våran första elräkning igår,jisses är det så billigt att bo i lägenhet?
Fick en räkning på bara 219:- för 1 hel månad mot 2500:- när man bodde i hus,jisses vad billigt.....
Inte dåligt med tanke på att lägenheten är hela 110 kvm......
Större än vi hade men dock billigare.....
Idag är det mitten på veckan (iGEN)
Veckorna går så fort nu och som jag sagt tidigare....
För mig är det bara måndag,onsdag o fredag,helt fantastiskt......
Snart helg igen då och den ska avjutas av främmande som kommer hit i helgen och grannar och vänner och jobbarkompisar som ska dricka o ha lite kul,o gå ner på krogen,mysigt.....
NICE.......
Söndag ska jag försöka ta mig upp o hälsa på dotter o barnbarn,dom har va ju hit i helgen som var så jag kan väl inte vara sämre än att jag ska hälsa på.........
Man ska vara jämlik med dom som villl umgås......
Nu ska jag vänta på min största kärlek som kommer hem på lunch snart......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0