Snart helg igen..

Halloj,halloj min kära blogg!Vaknade helt utsövd av den vackra solen idag (IGEN)som lyser så fint...
Men jag var vaken i morse när älsklingen och Björn åkte till jobbet och dotter till skolan i alla fall,men somnade om en stund till....
I min varma sköna säng!
Igår var Björn till kriminalvården igen o det hade gått jätte bra så nu är älsklingen uppkollad och godkänd som övervakare så nu har han en uppgift till i livet.....
Nu ska dom bara på ett möte tillsammans så är allt klart...
Idag skulle dom ner o skälla på bostadsföretaget igen så hoppas att Björn får lägenheten nu då några portar ifrån oss så blir han glad att han bor nära och bra.....
Eftersom han inget körkort har o måste jobba:)
Så snart är det dax att göra iordning extra rummet när han flyttar.......
Funderara på att göra *in walk in* garderob,har alltid varit min dröm:)
Tål att tänkas på:)
Igår var vi ute o gick en sväng o såg flera fyllon tidigt på morgonen som inte kunde varken stå eller gå så fulla var dom (det är synd om dom som väljer en sån väg)
Fast egentligen så har dom ju valt det själva---
Det är bara upp till dom själva att ta sig ur det men vissa har inte karaktär att göra det...
Det såg jag alldeles för mycket av i min gamla by....
Kan inte dricka med måtta och fulla som as och pissar ner sig o luktar lång väg.....
Lortiga o skitiga o tvättar sig sällan kan jag tro:)
Stackars deras barn som ska låtsas att det inte är så...
Det döljs bra kan jag lova.....För dom som inte vet.....
Det är deras liv och deras bekymmer,är så glad att jag slipper se det mer....
Ser man inte själv att man har problem,hur ska man göra då?
Vakna upp...
Idag när hjärtat kommer hem blir det en vända till stora staden och handla lite och shoppa loss...
Längtar tills dess...
I helgen blir det mycket goda skratta och några öl med grannar och vänner....
Snart kommer E-TYPE hit så då blir det att gå oå det också,nu är det mycket på gång här....
Denna vinter kommer bli fantastiskt bra.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0