Slut på veckan......

Hej igen min kära blogg!Vaknade o har sovit så gott inatt,söndagar är för mig något alldeles extra.....
Ligga och dra sig och mysa en stund innan det är dax att kliva upp.....
Vila och bara gå och dra i min sköna morgonrock och njuta av dagen.....
Fast idag regnar det ute så det passar ju bra en sån här härlig dag......
Nu har vi haft en härlig sol i några veckor och fått lapa den ordentligt och våra kroppar har fått färg och blivit så fina.......
Nu ler jag för mig själv så där igen:)
Kan inte låta bli.....
Jag mår sådär underbart bra....
Det kittlar i hela kroppan av glädje.....
När jag tänker på hur bra jag har det som tog det stora klivet......
Bara av att ta ett enda fjuttigt steg.....
Ut i den stora vida världen.....
Mycket tack vare fina familjemedlemmar och vänner.....
Mina vänner och familj sa åt mig att jag skulle gjort det här för flera år sen.....
Så dom är nöjda att få komma och hälsa på och få bara vara vi:)
Det är några av dom som själva varit i denna chargong så dom vet.....
Med samma människor....
Man lägger energi på det man älskar och blir älskad tillbaka av?
what goes around comes around...
Man lägger energi på det som betyder nåt och som man blir glad för....
Det gör väl alla?
Man ska inte slösa med energier;)
Alla säger åt mig att (dom skulle aldrig lägga så stor vikt på det som är dåligt i livet)
Man ska bara lägga på det som är bra.....
Huvudsaken att jag mår bra och att jag får leva det liv jag vill leva,utan krav ifrån andra....
Man kan inte ställa krav om man själv är vuxen:)
Alla växer upp o får egna familjer att bry sig om och det är livets gång,att alla ska gå åt skilda håll och göra som man vill som vuxen........
Man kan ju inte bo där det inte finns jobb utan då får man flytta på sig dit där det finns jobb....
Man kan ju inte bo kvar bara för att andra vill det....
Man har val i livet och det är bara man själv som tar besluten.så är det:)

Idag kommer min underbara dotter på besök o mitt kära barnbarn Linnea....
Och min underbara svärson förstås.....
Har fått veta att hon ska få en liten baby igen och det ska bli så kul...
Ser jag fram emot o få gosa o lukta på......
Ett litet välkommet barnbarn till:)
vad mysigt:)
Älskar när min familj bryr sig o kommer förbi bara sådär och bara dyker upp för att umgås och ha det mysigt....
Det älskar jag med henne....
Hon kommer för att umgås och bara vara och få träffas......
Det kallar jag gemenskap och vara mamma och barn.....
Sen är det några stycken här på gården som ska ha också här i vinter så det blir många små änglaliv att ägna sin tid åt här framöver......
Så jag kommer att ha att göra och jag ska bara njuta av dom små liven....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0