Slut på veckan..

Hejsan min underbara blogg!Vaknade o solen skiner lite grann men emellanåt är det mulet,men vad gör det,lev livet o ta dagen som den kommer:)
Det gör jag i morgon kanske man inte finns,hihiihihi....
Man vet aldrig:)
Glöm bort allt negativt omkring dig och lev för det positiva....

Idag är det då söndag och i morgon börjar en ny vecka och skolorna drar igång (äntligen)
Så ungdomarna får lite att göra.....
Våran dotter ska gå hotell linjen o jag hoppas att hon kan laga god mat sen som sin mamma:)
Och inte nå slafsmat som många andra gör?

Än en gång poängterar jag att denna blogg handlar (bara) om mig och *mitt liv* och ingen annans liv eller nån annan familj som jag *ej* umgås med,då menar jag (alla)dom jag (ej )umgås med....
Har fått några förfrågningar om att det ska handla om mina barn och det gör det absolut inte...
Dom som tror det är helt ute och cyklar på fel cyklar....
Så sluta tro att allt handlar (bara) om dom som tror det....
Det finns faktiskt 8,5 miljoner människor i sverige....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0