Slut på helg igen..

Hejsan min kära blogg!Vaknade i morse och inte sovit så bra inatt pga av andra.....
Festande och sånt:)
Flera stycken som hade fest tydligen i huset här samtidigt även vi.....
Men kände mig fri som fågeln av nån konstig anledning av dom beslut jag tagit (äntligen)
Jag är fri och gå eller åka precis vart jag vill,jag är en vuxen kvinna med livet som leker ännu mer nu,med spänning och nya upptåg:)
Med egna och mina beslut som blir till det bästa i framtiden....
Ingen som kan bestämma över mig...
Jag är så glad att jag tagit steget och att jag nu äntligen kan se livet ifrån en helt annan sida än bara det där tråkiga:)
Idag kom Poppa och hälsade på och så kom Våran dotter och svärson o våran gulliga dotterdotter och gud vad stor hon har blivit....
Fin är hon och så söt.....
Idag ska jag inte skriva så mycket utan idag ska jag bara njuta av dagen och det fantastiska liv jag har:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0