O

Hej min kära blogg!Idag vaknade jag av att solen tittade in emellan persienn-springorna i mitt fönster o jag klev upp och nynnade lite smått för mig själv...
(LER)
Livet är på topp:)Underbart....
Vad skulle jag gjort utan min lilla familj och mina vänner?Och min fantastiska soul-mate.....
Tack för att ni finns:)
Ni är mitt allt i detta underbara liv:)
Livet är fulla av goda överraskningar har jag fått se....
Det vi inte hinner idag tar vi i morgon och fortsätter njuta av dagen....
Att kunna se sitt liv i ett annat perspektiv är nog det största framsteget man kan göra.
Man ska alltid tro på sig själv...
Man gör livet till vad det blir själv...
Målen har nåtts och drömmarna slog in....

Det hade gått jätte bra för dottern i skolan igår och hon trivs där,skönt.....
Igår var Rosi och Anders hit o drack kaffe fast jag hade ju umgåtts med henne redan halva dan innan,hihihihi...
Vi gick våran långpromenad som vanligt men nästa vecka börjar allvaret...
Då ska vi börja simma i badhuset 2 ggr i veckan och 1000 meter varje gång plus att vi ska gå och styrketräna med en personlig tränare......
Det ska bli skoj:)
Om inte annat skönt at ffå bygga muskler och få fort *det lilla* fettet man har på kroppen,hihihihihi.....
Jag går ju ändå bara och njuter av varje sekund här i livet på dagarna och så blir man pigg av träning....

I helgen ska vi bara umgås med vänner och grannar o ta några äl o skratta o ha kul....
Så kommer det främmande på söndag igen))))))
Nu har snart alla mina vänner varit hit och hälsat på......
Nästa helg åker vi bort....
Ska bli underbart att få rå om varandra på heltid då:)

Nu är vi redan i mitten på augusti och snart går vi in i höstmånaden September som jag älskar så mycket med allt som man kan tända,har redan börjat att njuta av hösten:)
Snart kommer snön och då är det skönt att man slipper köra bil....
Jag gör inte det i alla fall och jag behöver inte heller,allt jag behöver finns här på nära håll så det är skönt:)
I vinter ska jag riktigt njuta av vintern för första gången i mitt liv sen jag var ung,och bara ta dagen som den kommer o sitta inne och mysa i värmen utan höga räkningar och slippa skotta snö....
Tänk när det är snöstorm o man kan sitta o titta ut genom fönstret  o bara slippa llt jobb med snön för en gångs skull.....
denna vinter kommer bli en härlig vinter och jag kommer tycka för enda gången i mitt liv att det är fint med snö...
Härligt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0