Ny underbara vecka..

Hej min kära blogg!Klev upp trött som fan men ändå med ett leende på mina läppar klockan halv 7 i morse för att köra min dotter till första dagen på gymnasiet......
Denna nya dag och vecka och starten på ett nytt spännande kapitel...
Nu börjar vuxen-livet.....
Träffade jätte trevliga människor o många som jag umgåtts med förut så det var kul att träffas igen.....
Visste inte ens att en gammal vän till mig hade en tjej i samma ålder så nu kom dom jätte bra överens....
Vi åt lunch tillsammans i matsalen och pratade om allt...
Det blev lite meningar uttalade och Mikaela kommer trivas som fisken i vattnet.....
Är så super-glad för hennes skull......
Denna dagen har varit fullkomlig:)
Sen har jag umgåtts med min glada bästaste vän idag......
Är så himla glad att dom finns.....
Nyss ätit med älsklingen och Björn....
Nu snart ut på en promenad i denna fina kväll,och sen hem o tända lampor i fönstren och värme-ljus och mysa med min älskling:)
(småler för mig själv för att jag är så lycklig som har allt det här i mitt underbara liv:)
Tack:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0