Ny dag

Hej min underbaraste blogg!Vaknade tidigt av att telefonen ringde o det var mitt gudbarns förälder som behövde prata av sig lite...
Dom har det inte så lätt nu men det löser sig ska ni se......
Hoppas,hoppas,jag håller tummar och tår:)
Det kommer alltid uppgångar efter nedgångar,titta bara på mig:)
Se framåt mot det som är kul och gör en glad:)
Tiden har sin gilla gång o är man snäll så kommer det tillbaka,inom sinom tid:)
Drog mig i alla fall en lång stund o låg och log när jag tänkte på igår då min dotter och svärson var hit,hur kul vi har,hur vi skrattar åt tokiga och roliga saker varje gång vi träffas.....
Dom är solarna i mitt liv..... 
Men ni ska inte tro att vi *bara* skrattade  utan vi pratade också om sånt som har hänt runt henne och är tråkiga saker för  många inblandade  som hon känner som vi har mycket medlidande för och tycker synd om ....
Som inte andra absolut  skulle sträcka ut ett enda finger för att hjälpa eller tycker synd om utan tycker tydligen att det är så här det ska vara....
Vi vanliga håller på dom som blvit utsatta o inte på dom som *har utsatt*
Men det har hon varit smart att förstå för länge sen...
Lever man i det så fattar man inte förrän man kommer ur det hur bra man man egentligen kan få det...
Det finns dom som har haft det värre än jag?????
Men jag är glad för det jag har och och lever för det....
Men både jag och hon är glada att vi har varann och vi får stötta varandra och även  dom som blivit utsatta så gott vi kan......
Och hoppas på att dom dömer rätt bara.....
Min dotter tyckte i alla falla att vi hade jätte fint hemma med allt nytt och fräscht och som hon uttryckte sig (Det här är fan så mycket bättre och finare än det andra rucklet ni bodde i)
(Småler)
Tänker ofta och skrattar åt hennes *uttryck*
Hon har sina roliga kommentarer emellanåt kan jag lova,men det är just hennes humor som är så skön...
Hela människan är för skön....
Jag är glad att jag har det jag har idag....
Många av mina älskade gick alldeles för tidigt ifrån oss..
Eller var de kanske bara på ett kort besök?
Vi tittar på himlen,som vi tror att de titta på oss ifrån..
Alltid minns vi dom och kommer alltid att minnas dom..
På morgonen....På natten.....När vi tittar på stjärnorna.....
Ett datum
En låt..
En plats..
 ..  . 
En doft..
Till minne av dom som har lämnat oss..
Till minne av er som inte finns längre som vi saknar och älskar..

Jag älskar dom som älskar mig och ger dom oändlig kärlek som finns kvar här på jorden och som gillar mig....

Jag kanske inte är någons första val, men jag är ett utmärkt val.
Jag kanske inte är rik, men jag är värdefull.
Jag låtsas inte vara någon jag inte är, eftersom jag är bra på att vara just mig.
Jag kanske inte är stolt över vissa saker jag gjort tidigare, men jag är stolt över det jag åstadkommit idag och för den jag är idag.
Jag kan inte vara perfekt, men det behöver jag inte vara.
Ta mig som jag är, eller se mig gå iväg. Jag är stolt över att vara mig! ♥
Låt mig få vara *jag*för det är den jag är....

Idag kommer Ullis och Mats hit på besök.....
Det ska bli kul att träffas,var några månader sen vi sågs nu......
Då blir det kaffe och fika,baka nåt gott som man kan smälla i sig,hihihihihi.....
Nyss var grabbarna bus hem på lunch också men har åkt igen för att jobba.....
Nu ska jag njuta av denna underbara dag och vänta på mitt fina främmande o bara må gott....
Ha det så bra alla mina underbara vänner.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0