Måndag igen.....

Halloj min kära blogg än en dag!Vaknade och låg och njöt av den underbara tystnaden som infann sig,inget skrik,inget bråk utan bara lugnt,lugnt och en tystnad runt omkring mig......
Livet är till för att njutas av här och nu.....
Klev upp och satt på kaffe tills älsklingen skulle komma hem på lunch.......
Åt i godan ro och kollade på travet......
Gick i morgonrocken bra länge,det är så skönt i denna fräscha lägenhet och allt är så rent och fräscht och luktar gott och inte nå gammalt konstigt.......
Här blir man inte sjuk i alla fall.....
Nu är det då en ny dag (igen) och en ny vecka och också en ny helt underbara månad.....
En sensommar-månad som kommer förhoppningsvis att innehålla mer sol än sommaren har bjudit på hittills....
Igår fick jag reda på en hemlighet men den ska jag bevara tills det märks hihihihihi......
Bomben kommer slå ner som en jag vet inte vad?:)
Jag känner mig mycket,mycket lyckligare än många andra.....
Äkta vänskap finns bara av fåtalet du känner.
Dom du verkligen känner eller vill känna.
Ibland har livet lite knöliga stigar men till slut kommer raksträckan och då kan det inte bli sämre utan bara bättre och bättre.
Allt finns av *bara en* anledning********
Och alla väljer vi våra vägar.
What"s goes around,come"s around......
Jag njuter av mitt härliga liv som jag har fått till skänks... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0